Σχ. έτος 2022-23

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας:   Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022-2023

Σχ. έτος 2020-21

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου:
Το Εσπερινό ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης λειτουργεί από το 2004.Το 2020 -2021 γράφτηκαν 46 μαθητές.H φοίτηση των
36 μαθητών κρίθηκε επαρκής, ενώ των 10 ανεπαρκής. Όλοι οι μαθητές ήταν ενήλικες και ο μέσος όρος ηλικίας
των μαθητών τα 32,5 έτη.Τα τελευταία χρόνια λόγω ευνοϊκών μέτρων προς τα ΕΠΑΛ παρατηρείται αρκετά
σημαντική μείωση των μαθητών του σχολείου.


Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
1.Η ηλικία των μαθητών έχει ως αποτέλεσμα τη σοβαρότητα και την παρακολούθηση της διδασκαλίας με
τάξη και ησυχία.
2.Ο μικρός αριθμός των μαθητών στα τμήματα δημιουργεί προϋποθέσεις που στις περισσότερες των
περιπτώσεων βοηθάει στην μαθησιακή λειτουργία.
3.Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί έχουν πολλά χρόνια στο σχολείο με αποτέλεσμα να έχουν εμπειρία στην
διδασκαλία σε ένα Εσπερινό Λύκειο, με μαθητές εργαζόμενους και με οικογενειακές υποχρεώσεις.
Σημεία προς βελτίωση
1. Θα ήταν σίγουρα χρήσιμο να υπήρχε χρονικό διάστημα στην αρχή της σχολικής χρονιάς για επαναλήψεις και
κάλυψη μαθησιακών κενών.
2.Θα ήταν χρήσιμο να υπάρχει στο σχολείο ψυχολόγος ή κοινωνικός λειτουργός, ώστε να παρεμβαίνει στις
ιδιαίτερες καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε λόγω του ότι κάθε μαθητής ξεκινά από διαφορετική ηλικιακή και
ψυχολογική αφετηρία.


Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία
1.Η τήρηση των προβλεπομένων από όλους τους φορείς της σχολικής κοινότητας.
2. Η διάχυση δημοκρατικού πνεύματος σε όλους τους φορείς του σχολείου βοήθησε στη λειτουργία του σχολείου.
Σημεία προς βελτίωση
Επειδή το σχολείο λειτουργεί σε απογευματινές και βραδινές ώρες θα βοηθούσε η παρουσία γραμματέα ή φύλακα,
που θα συνεπικουρούσε στον έλεγχο εξωσχολικών που υπάρχουν στο σχολικό συγκρότημα που λειτουργεί το σχολείο.


Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Σημεία προς βελτίωση
Θα ήταν σίγουρα χρήσιμη η διενέργεια ενδοσχολικών επιμορφώσεων, ειδικά σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων ή
μαθητών που παρουσιάζουν δυσκολία στη μάθηση λόγω μακρόχρονης αποχής από τη σχολική διαδικασία.